Εφημέριοι

1. Σκουλίκας Ανδρέας (Α’)
2. Λαζαρόπουλος Νικόλαος (Α΄)
(* αποσπασμένος σε άλλη Ενορία του εσωτερικού ή του εξωτερικού)

Βρείτε μας στο χάρτη


Ἡ ἱστορία τῆς ἐνορίας τοῦ Προφήτου Ἠλιοῦ Ριζοπόλεως ξεκίνησε τό ἔτος 1930 ὅταν σέ λόφο τῆς ὁμώνυμης περιοχῆς καί στήν ὁδό Διοπόλεως, κτίστηκε ἀπό τον Ἰωάννη Ριζόπουλο ναός μικροῦ μεγέθους, ἀφιερωμένος στόν Προφήτη Ἠλία. Τότε ἡ ἐνορία ἀριθμούσε ἐλαχίστους κατοίκους.Σῦν τῷ χρόνῳ οἱ ἀνάγκες αὐξήθηκαν καί τό 1970 θεμελιώθηκε ὁ νέος ναός μεγάλου μεγέθους, ἐκτάσεως 1200τ.μ σῦν 600τ.μ βοηθητικοί χώροι.


Εφημέριοι

1. Αρσλάνογλου Θεόδωρος (Α’)
2. Αλεβιζόπουλος Ιωάννης (Α’)
3. Μελισσιανός Αρσένιος (Α’)
4. Μουντάκης Ηλίας (Α΄)
(* αποσπασμένος σε άλλη Ενορία του εσωτερικού ή του εξωτερικού)

Βρείτε μας στο χάρτη


Η Εκκλησία αρχικά είχε την έννοια της συνέλευσης. Στην Αρχαία Αθήνα υπήρχε η Εκκλησία του δήμου, αντίστοιχη με την σπαρτιατική Απέλλα, όπου οι πολίτες, οι κάτοικοι της πόλης που είχαν πολιτικά δικαιώματα, συγκεντρώνονταν και έκαναν συνέλευση για να πάρουν αποφάσεις για την πόλη. Επίσης, στην αρχαιότητα ο όρος εκκλησία περιέγραφε την συνάθροιση του συνόλου του στρατού για να γίνει κάποια ανακοίνωση ή σύσκεψη. Στη συνέχεια με τον όρο εκκλησία περιγράφεται το σύνολο των χριστιανών.

Στα νεότερα χρόνια, ο όρος εκκλησία περιγράφει επίσης την αυτοκέφαλη εκκλησιαστική εξουσία που μπορεί να υπάρχει σε μία χώρα, βλέπε για παράδειγμα Εκκλησία της Ελλάδας, αλλά και τον χριστιανικό ναό. Ακόμη, με τον όρο εκκλησία περιγράφεται η εκκλησιαστική ακολουθία που τελείται σε ένα ναό.


Εφημέριοι

1. Γαρεφαλάκης Τίτος (Α’)
2. Σταυρακάκης Στέφανος (Α’)
3. Πρετοριάν Νικόλαος Αλέξανδρος (Α΄)
4. Καρατάσιος Παναγιώτης* (Α’)
5. Γεωργόπουλος Θεόδωρος* (Α’)
(* αποσπασμένος σε άλλη Ενορία του εσωτερικού ή του εξωτερικού)

Βρείτε μας στο χάρτη


 Η Εκκλησία αρχικά είχε την έννοια της συνέλευσης. Στην Αρχαία Αθήνα υπήρχε η Εκκλησία του δήμου, αντίστοιχη με την σπαρτιατική Απέλλα, όπου οι πολίτες, οι κάτοικοι της πόλης που είχαν πολιτικά δικαιώματα, συγκεντρώνονταν και έκαναν συνέλευση για να πάρουν αποφάσεις για την πόλη. Επίσης, στην αρχαιότητα ο όρος εκκλησία περιέγραφε την συνάθροιση του συνόλου του στρατού για να γίνει κάποια ανακοίνωση ή σύσκεψη. Στη συνέχεια με τον όρο εκκλησία περιγράφεται το σύνολο των χριστιανών.

Στα νεότερα χρόνια, ο όρος εκκλησία περιγράφει επίσης την αυτοκέφαλη εκκλησιαστική εξουσία που μπορεί να υπάρχει σε μία χώρα, βλέπε για παράδειγμα Εκκλησία της Ελλάδας, αλλά και τον χριστιανικό ναό. Ακόμη, με τον όρο εκκλησία περιγράφεται η εκκλησιαστική ακολουθία που τελείται σε ένα ναό.


Εφημέριοι

1. Λιόλιος Νικόλαος (Α’)
2. Σουπουρτζής Αθηναγόρας (Α’)
3. Κούκλης Αντώνιος (Β’)
4. Ψαριανός Λεωνίδης* (Α’)
5. Αγγελόπουλος Γεώργιος (Γ’)
6. Γεωργόπουλος Θεόδωρος (Α΄)
7. Προδρόμου Πρόδρομος* (Α’)
8. Ρώτας Νικόλαος (Α’)
9. Καραδήμας Φώτιος Διάκ. (Β΄)
(* αποσπασμένος σε άλλη Ενορία του εσωτερικού ή του εξωτερικού)

Βρείτε μας στο χάρτη


 Η Εκκλησία αρχικά είχε την έννοια της συνέλευσης. Στην Αρχαία Αθήνα υπήρχε η Εκκλησία του δήμου, αντίστοιχη με την σπαρτιατική Απέλλα, όπου οι πολίτες, οι κάτοικοι της πόλης που είχαν πολιτικά δικαιώματα, συγκεντρώνονταν και έκαναν συνέλευση για να πάρουν αποφάσεις για την πόλη. Επίσης, στην αρχαιότητα ο όρος εκκλησία περιέγραφε την συνάθροιση του συνόλου του στρατού για να γίνει κάποια ανακοίνωση ή σύσκεψη. Στη συνέχεια με τον όρο εκκλησία περιγράφεται το σύνολο των χριστιανών.

Στα νεότερα χρόνια, ο όρος εκκλησία περιγράφει επίσης την αυτοκέφαλη εκκλησιαστική εξουσία που μπορεί να υπάρχει σε μία χώρα, βλέπε για παράδειγμα Εκκλησία της Ελλάδας, αλλά και τον χριστιανικό ναό. Ακόμη, με τον όρο εκκλησία περιγράφεται η εκκλησιαστική ακολουθία που τελείται σε ένα ναό.


Εφημέριοι

1. Στάθης Μελέτιος (Α')
2. Θεολόγου Απόστολος (Α')
3. Λογαράς Χρήστος (Α')
4. Βιτζηλαίος Εμμανουήλ (Α')
5. Μωυσίδης Παναγιώτης * (Β΄)
(* αποσπασμένος σε άλλη Ενορία του εσωτερικού ή του εξωτερικού)

Βρείτε μας στο χάρτη


Ὁ Ναός τῆς ἁγίας Βαρβάρας ἄνω Πατησίων εἶναι ρυθμοῦ Βασιλικῆς μετά Τρούλλου καί ἀνοικοδομήθηκε τό ἔτος 1948. Ἀπό τότε λειτουργεῖ καί ὡς Ἐνορία.  Κατά τό ἔτος 1990 προστέθηκαν δεξιά καί ἀριστερά δύο παραλληλόγραμμα παρεκκλήσια ἀφιερωμένα τό μέν ἕνα εἰς τούς ἁγίους Ἀναργύρους, τό δέ ἄλλο εἰς τόν ἅγιο Νεκτάριο. Καί τά παρεκκλήσια,ὅπως καί ὁλόκληρος ὀ Ναός εἶναι ἐνδεδυμένα μέ κτιστή πέτρα ἔνῶ στή ἀριστερή πλευρά δεσπόζει τό κωδωνοστάσιο.Στό ἐσωτερικό δεσπόζει τό δάπεδο τοῦ κυρίως Ναοῦ διακοσμημένο μέ καλλιτεχνικά ψηφιδωτά.


Εφημέριοι

1. Καλογήρου Ειρηναίος (Α')
2. Μπίμπας Δημήτριος* (Β')
3. Λινός Σταύρος (Β')
(* αποσπασμένος σε άλλη Ενορία του εσωτερικού ή του εξωτερικού)

Βρείτε μας στο χάρτη


  Ο ιερός ναός ξεκίνησε ως παράγκα το 1930 από τον κ.Σταμάτιο Λίτσα (εργ.οικοδομών).Άρχισε να κτίζεται το 1948 και τελείωσε το 1953 από τους ιερείς Ονούφριο Γκόσκο και Διονύσιο Βυθούλκα, με παραχώρηση του οικοπέδου από τον Λάμπρο Βεικό .Η  αγιογράφηση του ναού άρχισε  επί Ευθυμίου Ελευθεριάδη ιερομονάχου το έτος 1964( από τους αγιογράφους Διονύσιο και Ιωάννη Καρούσο), και ολοκληρώθηκε επί Ειρηναίου Καλογήρου ιερομονάχου από το 1995 μέχρι το 2000.


Εφημέριοι

1. Ασημακόπουλος Αγάπιος* (Δ')
2. Σαρρής Κωνσταντίνος (A')
3. Παπαβαρσάμης Βασίλειος (Α')
4. Τσώης Θωμάς (Γ')
5. Κανελλόπουλος Θεόδ. (Α΄)
(* αποσπασμένος σε άλλη Ενορία του εσωτερικού ή του εξωτερικού)

Βρείτε μας στο χάρτη


 Η Εκκλησία αρχικά είχε την έννοια της συνέλευσης. Στην Αρχαία Αθήνα υπήρχε η Εκκλησία του δήμου, αντίστοιχη με την σπαρτιατική Απέλλα, όπου οι πολίτες, οι κάτοικοι της πόλης που είχαν πολιτικά δικαιώματα, συγκεντρώνονταν και έκαναν συνέλευση για να πάρουν αποφάσεις για την πόλη. Επίσης, στην αρχαιότητα ο όρος εκκλησία περιέγραφε την συνάθροιση του συνόλου του στρατού για να γίνει κάποια ανακοίνωση ή σύσκεψη. Στη συνέχεια με τον όρο εκκλησία περιγράφεται το σύνολο των χριστιανών.

Στα νεότερα χρόνια, ο όρος εκκλησία περιγράφει επίσης την αυτοκέφαλη εκκλησιαστική εξουσία που μπορεί να υπάρχει σε μία χώρα, βλέπε για παράδειγμα Εκκλησία της Ελλάδας, αλλά και τον χριστιανικό ναό. Ακόμη, με τον όρο εκκλησία περιγράφεται η εκκλησιαστική ακολουθία που τελείται σε ένα ναό.